חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-3317724

אפיק שקיות יפות

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זיהום אוויר

ל"ג בעומר הוא חג שמח לילדים (וגם למבוגרים), בו הם יכולים לאסוף קרשים, להדליק מדורות, ליהנות, לצלות תפוחי אדמה ומרשמלו ובעיקר להתחרות ביניהם מי הבעיר אש ענקית ומרשימה יותר. אבל עם השמחה והעצמאות הרבה הניתנת להם, מגיעה גם האחריות. לכן, לפני, בזמן ולאחר החגיגה יש להקשיב להוראות הבטיחות המומלצות, ולנקוט במספר צעדי זהירות שיבטיחו לילדים שלכם חג שמח ובטוח.

זיהום אוויר

שקיות הפלסטיק – ישר לפח

נהניתם? השקיות לפח ולא למדורה. כך תוכלו ליהנות מערב החג ולשמור על הסביבה. כאשר אתם חוגגים את חג המדורות, אתם נערכים עם ציוד רב ומזון, אותם אורזים בשקיות פלסטיק. כאשר סיימתם לאכול, יש להקפיד להשליך את כל שאריות המזון והשקיות שלא צריכים לפח הקרוב, או לחלופין להביא מראש שקית זבל גדולה, ולרכז בתוכה את כל הפסולת המיותרת (כמובן בסוף האירוע, יש להיפטר ממנה בפח "צפרדע" גדול שיש בכל עיר).

שקיות פלסטיק במדורה = זיהום לסביבה

ישנם הרבה ילדים שחוגגים את ל"ג בעומר ללא השגחת מבוגר, שכן הם כבר גדולים מספיק כדי לעשות זאת בעצמם. אולם, לא כולם בעלי מודעות סביבתית גבוהה מספיק, ובהרבה מקרים משליכים את השקיות למדורה. השקית אכן נאכלת במדורה, אך בו בזמן פולטת גזים מזהמים המזיקים לסביבה. לפיכך, חשוב שתדגישו לילדיכם את חשיבות השמירה על הסביבה, והטיפול הנכון בשקיות הפלסטיק והזבל שהם משאירים אחריהם.

מכבים את האש – ללא גחלים לוחשות

סיימתם את המדורה? אל תשאירו שום שריד שעשוי להתלקח חזרה. חשוב לוודא כי כיביתם את האש באופן מוחלט. כמו כן, כדאי להצטייד מראש בשני דליי מים או דלי חול, ובסיום הקומזיץ לשפוך חול על המדורה.
חברת אפיק שקיות יפות בע"מ מתמחה בייצור שקיות ואריזות מתנה במגוון גדלים, צבעים וחומרים עבור כל מטרה עבור חברות קטנות עד גדולות. בנוסף, לחברה מומחיות בהדפסות על כל סוגי הניילון ובחיתוך מיוחד של שקיות.

הצטרפו למשפחת הלקוחות המרוצים של אפיק ותיהנו ממגוון יתרונות:

  • חברה ותיקה מאז 1992
  • שקיות פלסטיק בהתאמה אישית
  • הדפסת שקיות ממותגות
  • צוות מקצועי ומנוסה

תפריט נגישות

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
03-5522827