תקופת הקורונה מציבה לא מעט אתגרים בפני חברות בכל רחבי העולם. ולמרות הסגרים ובתי העסק הלא פעילים, יש כמה דברים שבעלי עסקים יכולים לעשות על מנת להמשיך ולמתג את עצמם כדי להביא לקוחות חדשים
עבור בעלי עסקים, האתגר המרכזי בתקופת הקורונה הוא להמשיך לייצר רווחים. הקושי כאן נובע מכך שאין קבלת קהל בחנויות ובמרכזי הקניות, והלקוחות עצמם לא תמיד יודעים למי לפנות על מנת למצוא את המוצר או השירות שהם מחפשים.
מה עושים? מפרסמים!
החדשות הטובות הן שבעלי עסקים שמצליחים לחשוב מחוץ לקופסא יכולים לנצל את תקופת הקורונה על מנת לפרסם את עצמם. פרסום מן הסוג הזה לא חייב להיות מסורתי, כי דווקא פרסום גרילה שמבוסס על מוצרי קידום מכירות מתגלה כיעיל יותר. בהקשר הזה, אחד הדברים החשובים למיתוג של העסק הוא שימוש בשקיות מתאימות.
היתרונות של שקיות ממותגות
הנה למשל כמה יתרונות של שקיות ממותגות שאותם ניתן להפיק לכל אורך השנה וספציפית בזמן קורונה:
א. מיתוג מפה לאוזן – היתרון הכי גדול של שקיות ממותגות בא לידי ביטוי בכך שהן הופכות לאמצעי שיווק לכל דבר ועניין. אבל כאן השיווק לא דורש מהלקוחות לראות טלוויזיה או לגלוש לאתרי אינטרנט מסוימים, אלא פשוט להסתכל מה קורה סביבם. זה למעשה סוג של מיתוג מפה לאוזן והוא מוכיח את עצמו בכל התחומים ובכל העסקים.
ב. עלות נמוכה – בעלי עסקים בזמן קורונה רוצים רק לחסוך בהוצאות. אחת הדרכים לחסוך בהוצאות היא לוותר על קמפיינים גדולים של פרסום ושיווק, אך מנגד להחליף אותם באפשרות של שקיות ממותגות. כאן העלות יחסית נמוכה אך התועלת מובטחת ואפשר לראות מראש את השקית.
ג. העברת מסר אינפורמטיבי – שקיות ממותגות מעוצבות כך שהן יצליחו לגלם בתוכן גם את המסר האינפורמטיבי וגם את המסר הגראפי. התוצאה היא מסר שמגיע בצורה מהירה וקלה יותר אל קהל היעד, גם אם התנועה ברחוב דלילה.
ד. מיתוג שנשאר עם הלקוחות – אנשים שלוקחים הביתה שקיות ממותגות ממשיכים להשתמש בהם הרבה אחרי תום השימוש במוצר או בשירות. בפועל, זהו מיתוג שנשאר עם הלקוחות ויכול ללוות אותם גם בתקופה שעוד תגיע אחרי הקורונה.
כך בוחרים את השקיות
הסוד הוא לבחור את השקית המתאימה ולא להתפשר על המיתוג ועל העיצוב הגרפי. גם בזמן קורונה, אפשר גם להתייעץ עם המומחים שלנו באפיק שקיות יפות ולשאוב השראה מהאופן שבו עושות את זה חברות אחרות ברחבי העולם. במידת הצורך, ניתן לשלב את העיצוב עם הלוגו של העסק ואף לאחל בריאות לכולם.